kehilangan SAHABAT .. Menghibakan hati ini..

http://www.youtube.com/watch?v=Aw8W6hYGZ0E
okay-2 kenapa aku tulis statement ny .. sebab SAHABAT aku bakal  meninggalkan bumi TERATAK SAMSMEL ..kenapa?? kenapa? semua inimesti berlaku .. kerana ia amat menyeksakan hati ini ..betapa terseksa nya hati ini untuk merelakan dy pergi .. tapi aku terpaksa melepaskan dy kerana dy harus meneruskan perjuangan yang masih panjang .. hati ini sungguh hiba kerana dy bersama-sama mencipta saat-2 yang indah bersama diri ini ..walaupun diri ini banyak kekurangan tapi kau sanggup BERSAHABAT dengan diri ini ..

Tuan puteri pergi ke Rasah
Pulang semula sebelah pagi
Kita bertemu akhirnya berpisah
Diizin Tuhan bersua lagi..

Pukul 12.30 p.m.  merupakan detik terakhir kita bersua .. betapa hiba ini untuk melepaskan pelukan yang amat erat darimu.. haha .. tersedu-2 aku hari ini .. sorry lahh NUR IZZATI YUNUS aku ny sensitif sikit cepat tersetuh .. lagi-2 kau SAHABAT yang aku sayang akan tinggal kan aku .. waaa....  aku dah lama tak nangis  ny .. kau tahu mnggu depan kau mesti datang .. aku tak sanggup nak berpisah dengan KEMBAR aku ny ..
                                                                                     kita selalu bersama 

                                                                  mengukir dunia
                                                               untuk sebuah cerita
                                                                   menuju cita-cita
                                                               takan pernah lelah
                                                             untuk menjalin kisah
                                                          melewati setiap masalah
                                                           tanpa ada keluh kesah
                                                                    kita bisa
                                                                kita bersama
                                                                 kita seirama
                                                               dan kita dunia
                                                    cerita ini akan selalu melekat
                                                      tak bisa mati dalam sesaat
                                                    karena kita adalah sahabat
                                                              dunia akhirat..
seronok kan bila teringat kerenah kelas 3 TABLIGH 2011 .. macam kerenah yang sangat menciutkan hati masing-masing .. walaupun kami nakal tapi kami sangat BEKERJASAMA bila melakukan sesuatu PERKARA .. haha .. eratkan kami semua .. mestilah kelas paling SENYAP lahh kata kan .. haha.. Lepas ny dah tak dapat nak dengar suara BEKAS PENOLONG kami .. dy ny suka buat lawak dy tuh .. ada jerk idea dy nak cantik kat kelass kte .. bak kata orang HOME SWEET HOME lahh .. dengan berkat idea-2 dy dan budak-2 yang lain.. kelass kita bertemakan HIJAU .. bila melangkah ..terselah lahh kehijauan nya .. sejuk je mata mendang .. siap kne puji lagi .. masing-2 semua dah kembang .. hahha
NUR IZZATI BINTI YUNUS
Bekas Penolong Kelas merangkap KEMBAR AKU ..

Dia ny peminat warna biru lahh macam aku jugak lahhh .. yelahh .. kembar lahh kata kan kan.. hahah.. Dy ny minat sangat dengan binatang yang digelar kucing .. kalau jumpa mana-2 kucing mula lahh dy jadikan kucing macam anak angkat dy .. haha pelik-2 jelahh izzati ny kan kan ..? okay-2 dah jangan nak puji-2 si izzati nanti tersedak pulak dy kat rumahh tu .. haha.. izzati kau jangan lupa kan aku kteorang kat sini .. aku syang kau tau ..sedih pula hati aku ny .. eh-2 tengok dah mengalir pulak AIR TERJUN dekatt sini .. ny yang aku malass nak story ny .. izzati sedih lahh nanti aku dah takde kawann nak borak malam-2 sebelum tido .. tak dapat nak dengar kau ketawa lagi ..tak dapat nak mintak AIR kau lagi ..haha .. tak dapat nak dengar kau bercerita lagi ..tak dapat pinjam BARANG kau lagi .. waaa ..sedih-2..

kau jangan nangis tau sebab aku taknak kau menangis yelahh kau tuh kalau nangis tak ingat dunia .. pastu airmata kau tuh MAHAL tau bagi aku .. aku taknak kita berpisah dalam kesedihan .. aku nak berpisah dengan GEMBIRA sebab kalau tengok kau nangis aku susah nak terima kehilangan KEMBAR aku ny .. terma kasih kerana mencipta memori yang tak akan aku lupakan sepanjang hidup aku .. sebab kau SAHABAT yang terbaik penah aku ada .. yelahh .. kau sentiasa ada masa aku sedih,gembira,bad mo0d ..
kadang-2 aku selalu marah kau .. kau tetap nak kawan dengan aku .. aku mintak maaf kalau aku ada menguris hati kau yang berbentuk LOVE tuh .. kerana aku tak sanggup kau bersedih kerana diri ini yang serba kekurangan  .. 
                                                     
okayy itu jelah dapat aku post untuk hari ini ..penat lahh .. tapi disebab kan izzati .. aku sanggup buat sebab kau SAHABAT sejati aku .. aku sayang kau dowh .. kau jaga diri kat tempat orang jangan nakal-2 tau .. ingat sikit kau tuh dah lahh comel .. haha aku doakan  kau berjaya kerja cita-2 kau yang mengunung tinggi macam gunung everest tuh .. ahaha

No comments:

Post a Comment