serabut.serabut.serabut

lama tak bukak 'benda' ny kan kan .. anda semua rindu kan saya takk? mestilah kan saya kan comel ..okay fullstop.. semakin nak cuti makin banyak kerja sekolah yang datang dekat aku ny ..haha
boleh pecah kepala aku nak buat homework EKONOMI ASAA yang diajar oleh PUAN ANISAH ..esok kene hantar ..tapi ..sempat lagi aku posting 'benda' ny kan kan .. yelah kalau aku tak update nanti 

CIK AINUL MARDZIAH dan CIK FATIMAH SHAHUDDIN 

suruh-suruh sya posting .. maklum lah diorang rindu kott nak dengar aku membebel kat sini .. sebab kat sekolah aku asyik bercerita dengan diorang tak kira msa .. haha .. kesian korang kene tadah telinga nak dengar cerita aku yang tak akan habis sampai bila2 ..haha .. padan muka tulah aku kalau dapat bercerita tak ingat dunia .. macam dunia ny ana yang punya lah ..perut dah laparr .. tapi makanan takde pulak terpaksa aku makan ANGIN jelah kan kan ..



No comments:

Post a Comment