semlam pegi n.9 
perggh ..
penat gler ... mane tak nyer ..
mak aku tep0n suruh siap2 cepat masa tuh baru pkul 12 ..
aik ! akupelik  gak mak aku kje setengah hari jerk kje ..
tak penah dibuat nyer ..
ahhh ..
aku pedulik apa smbung tido balek ... malas nak pikir ...
#dahlahtakpackinglagi
nenek aku dah mnjerit2 ..
em  ..memang tak tahan ble dyer buka mulut ..
dyer rajen aku bg0n  ..
eh ! bag0n jep tak pastu straight pegi depan tv ..
HAHA! citer feveret aku dah start ..
citer apa ea??? citer k0rea lah PRINCESS hOUR ..
tak kan tk penah teng0k ..
em .. pape jelah kan ..
then .. abng aku yg sec0nd merayau plak ..
tangguh la ..
kte0rg kne bert0lak malam plak ..
aduiy  ..
memang penat la ... 
#apapunyeabnglahbukannakajakaku
dalam perjalanan egat dah smpai uper-2 nyer slah alamat plak ..
apa lagi patah balek tnyer balai  polis yg dekat lenggeng ..
be4 tuh ayah aku dah tnyer kat polis tuh .. HAHA!
ayah aku taknak tnyer dah ..malu kate nyer ..
dyer pas kat mak aku ..then mak aku tebalkan muke gy tnyer ..
memang segan la ..
alamat bt0l dkat pasuh 1 ..
apa punyer nama tempat ntah ..
then 12 a.m baru smpai ..
smpai2 terus ajak mkan .. bagus lah perut aku dah lapar tahap gaban dah  niy ..
sebenanyer masa amek ayah aku blek kje ..
ayah aku dah blanja BURGER ..
haha ! aku niy kuat mkan kalau k0rg nak tahu la ..
badan jep kecik... haha!
apa2 puns bak kata 0rg-2 tua rezeki jgan ditolak ..
lpas mkan tng0k tv channel 703 ..
citer pasal 0rg papua cara d0rg mkan ..
geli gler tg0k d0rg mkan burung ..
apatah nama burung tuh aku dah lupa plak ..haha
then ..0rg thailand plak ..
mkan kelawar ..sumpah bgeri aku tng0k dyer sedut darah binatang tuh ..
tutup tv terus tk sggup nak tng0k ..
es0k nyer aku  nak balek ..haha

p/s:penulis dah  haus nak pegi minum dulu ...byebye

No comments:

Post a Comment